Trött!

Helt sjukt trött idag! Eller jag var trött igår också. Skulle ju kolla desperate igår, men somnade i soffan och vaknade 21.45, borstade tänderna och slängde mig i sängen och sov vidare. När Stefan kom hem typ 00.30 så hade jag bara mumlat någonting (brukar alltid annars vakna när han kommer) ikväll hade jag tänkt kolla greys anatomy men förmodligen så somnar jag snart! Som tur är så var Holger trött ikväll så han sover redan!!
Ett fotbad för mina stackars trötta fötter och sen får vi se om det blir sängen efter det :)

Måste bara lägga in en bild på min fina unge. Blir så glad när jag ser den här bilden!


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha sötskrutten!!! Så trist att vi ska bo så långt ifrån..hoppas kusinerna minns varandra..

2011-10-06 @ 20:22:36
URL: http://cyberkaka.blogspot.com
Postat av: Ida-Marie

Nååå va söt!! Och vilken fin mössa=)

2011-10-07 @ 09:22:31
URL: http://livetisolglantan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0