Jobbelijobb!

Idag har jag jobbat på båda mina jobb. 07.30-12.30 jobbade jag på resturangen på LKAB, det är där jag ska jobba mest. Trodde det var 75% men det var 85% så det är ju bra... Kl 17.00 började jag på radiotjänst. Efter en hel del strul med tekniken (tig 45 min att komma igång) är en jäkla massa inloggningar man ska göra för att kunna jobba och jag kunde inte ligga in på deras telefonlinje!! Fick ringa dit en service gubbe som tillslut hittade felet. Dels så har dom stavat mitt namn fel. Användarnamnet ska vara dom 3 första bokstäverna i förnamnet och de 3 första bokstäverna i efternamnet, jag ska alltså heta MARHAA, dom har dock tappat ett A så jag heter MARHAP... Sen hade dom gett mig fel lösenord... Nå väl, det löste sig iaf... Men om vi säger så här. Det är inte så konstigt att on off gick i KK när det inte är nån som har en TV! Mina jobb är väldigt olika kan man säga. Det på resturangen är mer fysiskt jobbigt (lyfta grejer och stå upp på stenhårt golv hela dagarna) medans jag på rt sitter i en skön stol och knappar på en dator. Dock så är det mer psykiskt påfrestande men jag tar inte åt mig av alla idiotiska saker folk säger. Måste försöka planera mitt liv den här helgen, eller rättare sagt planera våran vardag! Vem ska lämna och vem ska hämta Holger på dagis, när jag ska jobba och vars.. Ser fram emot en händelserik höst (och allra mest ser jag fram emot den 25e varje månad!)

Kommentarer
Postat av: Malin

Men ååå inte visste jag att du har börjat jobba på restaurangen på LKAB. Jobbade du i tisdags då vi var där?

2011-09-10 @ 20:14:24
URL: http://alicesochastridsmamma.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0