Lördag!

Igen! Tiden går så fort! Snart jul... Fick hem ett ellos blad för nån dag sedan, med massa julgejer i! Får ju nästan lite panik :) Tittade lite på hur jag ska jobba i september. 7-15 i resturangen måndag - fredag varje vecka, plus 8 pass på RT. Kommer att jobba 175 timmar denna månad. Har jobbat 28 h denna vecka så bara 147 h kvar då..:) Idag var vi hemma hela förmiddagen, tvättade och städade och sånt.. Sen åkte vi till Jukkas och grattade min pappas farbror Hubert som fyller 94 år idag! Efter det åkte vi till Tessi och Lowa där vi blev bjudna på köttbullar, potatis, morötter och broccoli. Gott! Holger åt jättemycket :) På vägen hem stannade vi och köpte frimärken. Måste skicka in massa papper till a- kassan. Var ju arbetslös 1 vecka efter mammaledigheten... Väl hemma igen så var klockan 19.30 så Holger fick dricka välling och borsta tänderna och nu sover han sött i sin säng! Jag ligger också i sängen, ska spela lite sudoku innan jag somnar ( beroende av det spelet, helt sjukt. Det är ju inte ens kul egentligen ;)) Stefan jobbar em och ska även jobba natten. Så han kommer väl från jobbet när vi kliver upp! (försöker skriva luftigt och dela in allt i stycken, men när jag läser bloggen från telefonen så är allt i en klump, inte delat alls!! Måste kolla hur det ser ut från en dator sen...) Godnatt på er allihopa!

Kommentarer
Postat av: Malin

Blir säkert några resor till Narvik via Kiruna iaf, vet inte om det blir övernattning varje gång:) Jobbar åt Northland :)

2011-09-10 @ 23:20:28
URL: http://alicesochastridsmamma.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0