Tisdag.

Igår åt Holger lunch på dagis för första gången. Hans fröken sa åt mig att jag skulle komma dit då så att jag skulle vara med första gången men när jag kom så sa hon åt mig att jag skulle gömma mig för det gick så bra och hon trodde att det skulle gå bra för honom att äta utan mig :) så jag gick till köket (via den andra avdelningen) käkade en hamburgare (som var lunchen) och smygtittade på Holger som åt! I morse vinkade jag hejdå direkt när jag lämnat honom och kom inte tillbaka förrän jag skulle hämta honom!:) då hade han tom sovit där, i sin vagn Iofs men han hade somnat direkt! Dom får träna på att han ska sova på madrass senare.. Tror han är lite för busig för att det ska funka nu :) Alla fröknar tycker att han är så snäll och duktig.. Att han är lätt att ha att göra med och att han verkar trygg! Känns ju skönt i mammahjärtat och att han trivs där betyder väldigt mycket! I morgon börjar han strax efter 9, äter lunch , sover och äter mellanmål där. Sen har dagis stängt torsdag och fredag och Holger ska då vara färdiginskolad! Nästa vecka är Stefan ledig men Holger ska få gå på dagis ändå, måndag och torsdag! Så att han inte "glömmer" dagis och vi får skola in på nytt sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0