Trött!!

På måndag jobbade jag 07.00-15.00, lugnt och skönt! På tisdag jobbade jag samma tid på resturangen och på fm ringde dom från malmfältens måleri, töm lägenheten, i morgon börjar vi tapetsera! Så när jag slutat kl 15 var det bara fort hem och tömma köket och Holgers rum och kl 17 började jag på radiotjänst. På onsdag jobbade jag också på båda jobben.. På torsdag bara på restaurangen och på fredag på båda. Lägg till att Holger sovit dåligt hela veckan pga hosta.. Jag är trött! Veckan som kommer blir snäppet jobbigare då jag måste föra Holger till dagis varje morgon (4 pass på rt och ett extrapass i restaurangen) jo, vi bor i Jukkas medans dom håller på i lägenheten.. Hoppas att dom är färdiga snart! 2 rum tog 3 dagar så får se hur lång tid återstående 3 rum tar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0