Förkyld!

Min hjärna fylls med mer och mer snor. Jag har ont i halsen och har lock för öronen mest hela tiden. Att åka ber under jord var inte så jättekul idag (jättejobbigt för öronen)
Och på toppen av allt elände så har en visdomstand beslutat sig för att komma "fram" på ett halvjobbigt ställe. Nämligen där käken tar slut (typ) eller där överkäken och nederkäken möts. MITT i den "svängen" och det gör jävligt ont! Tror att den måste BORT därifrån, måste ringa tandis i morgon...

Nä, ska sluta gnälla och lägga mig i sängen och läsa min nya bok, paganinkontraktet. Har nyligen upptäckt "Lars kepler".
Holger somnade i soffan för en stund sedan och nu sover han i sin säng!

Köpte ju en vår-overall åt Holger förra veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0