Snööö.

Det snöar ute, härligt! Det får gärna snöa myyycke nu fram till vecka 14 då vi åker till katterjokk=) Får se hur mycke skidåkning det blir där, tar iaf med mig både längdskidorna och slalomskidorna, och så får nog skotern följa med också. Ska bli så kul! Nästa år hoppas jag att min far och hans kusin (med familjer då förståss) slår sina påsar hop. Och planerar in en resa dit tillsammans! Var så himla kul senast (2009 tror jag det var).
Idag har jag jobbat, varit på stan och köpt en parfym och så tänkte jag köpa en foundation men min färg/nyans var slut :/ Så hon på kicks sa att jag kunde beställa den på nätet så att den kommer till butiken. Men nu när jag skulle göra det så var den slut där också =( Hoppas den kommer in snart igen, annars får jag köpa den någon annanstans... Fick iaf testa den i butiken å den är helt perfekt! Svindyr iofs men den räcker förmodligen väldigt länge!
När jag hämtat upp barnet från dagis (han ville som vanligt inte följa med mig hem) Så stannade vi till hos mina föräldrar och sen skjutsade vi upp dem på stan. Dom ska på LKAB festen i kväll. Ska hämta dom efter 1 också. Gäsp!
Börjar jobba 07.30 i morgon...
Nä, har precis gjort månadens roligaste. Räkningarna..... Nu blir det att slöa i soffan med min bok innan jag får sova några timmar innan det är dags att hämta mammsi och pappsi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0