2011

Nytt år, nya möjligheter! 2011 var ett helt ok år med roliga saker, trålga saker och jobbiga saker!
Vi flyttade till Kiruna då Stefan fick jobb här. Bodde hemma hos mina föräldrar hela våren och sommaren, förstår inte hur vi orkade! Mina föräldrar är världens bästa men det var ändå väldigt påfrestande. Stefan jobbade HELA sommaren så då gjorde vi typ ingenting :/ Holger började på dagis på hösten och även jag började jobba.

Jag var iväg till Haparanda med min mamma och min vän Therese. Jag och Stefan var till Luleå ensamma en helg och bodde på hotell.

Men det var 2011. Nu är det 2012 och Vi hoppas på att få ett underbart år! Vi ska. Fixa upp lägenheten, köpa lite mer möbler osv, vi ska umgås mer och jobba mindre. ( funkar inte att vi båda jobbar hela tiden!) jag vill ha ETT heltidsjobb, inte två deltidsjobb.
Jag ska ta hand om mig själv mer och jag vill börja träna regelbundet (svårt att hinna med då jag i princip jobbar 07.00-21.00 varje dag, och när jag inte jobbar så jobbar S) jag vill inte träna för att gå ner i vikt eller bli smalare, det får bara bli ett plus i kanten. Jag vill träna för att må bra, för att orka mer.

Det finns mycket jag vill ha ut av 2012, men vi får väl se vad som händer och sker!


Hoppas alla ni haft ett bra 2011 och får ett fantastiskt 2012!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0