Dagens..

Idag har vi (jag och Holger) bakat bullar, igen. Bakade nämligen igår också. Min lillebror ville att jag skulle baka åt honom också så det har vi gjort idag! Dock så svarar han inte när jag ringer (han har säkert varit vaken hela natten och spelat dator) så bullarna ligger i frysen och väntar på honom. När alla bullar var gräddade, avsvalnade och paketerade så åkte vi till Holgers mormor och morfar med en påse bullar. Där blev vi bjudna på färsk röding till middag. Mums! Pappa hade varit och fiskat i "rödingsjön" på förmiddagen och fått fina rödingar! Efter maten gick vi ut, hade en plan att vi skulle åka lite skoter på ängen bakom mammas och pappas hus men det var så mörkt så vi gick en sväng runt byn med rattkälken istället!

Nu ligger min lilla prins och sover. Stefan jobbar och jag slötittar TV.
Ska krypa ner i sängen strax. Upp å jobba i morgon!

Förresten så har vi Införskaffat oss en ny dator. En Mac book pro (tror jag den heter) har inte använt den ännu men i morgon kanske vi kan face-time'a med Holgers kusin mika! Får se om jag är så teknisk att jag får igång det :)

Nä, sängen nästa. Natti natt!


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha sötskrutten Holger! Blir kul att se barnens reaktioner om ni får igång FT. Snygga brillor förresten!

2012-01-15 @ 22:12:55
URL: http://cyberkaka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0