Framtiden....

Sitter och funderar på framtiden. På vad jag/vi vill. Vissa saker vet jag/vi redan, som vart vi vill bo, och det är här. Inte i en lägenhet på rönnplan men här uppe.
Sitter och kollar runt på lite utbildningar. Är grymt sugen på att plugga nu! Vill verkligen göra någonting annat än att slava för lite pengar! Har hittat några utbildningar som jag hade kunnat tänka mig men det är vissa problem. För det första så krävs matte C (matte D på vissa) och jag har bara läst matte B.. Men man kan ju iofs läsa ett basår först.. Men då kommer vi till nästa problem. Det finns ju inte direkt ett universitet här. Eller ja, dom som läser rymd-nisse linjerna dom pluggar ju här... Måste hitta nån bra distansutbildning! Och kanske eventuellt plugga lite matte på komvux..
ja... Sitter bara här och funderar lite =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0