Fredag!

Äntligen är den här, den efterlängtade fredagen!!! Äntligen får jag vara ledig:) har jobbar 12 dagar i rad och det sliter ganska mycket faktiskt!
Nu under helgen ska vi i te göra så mycket. Stefan jobbar hela helgen så jag och Holger får roa oss själva! I morgon tänkte jag att vi ska på stan en sväng och bla köpa en ny blomkruka! Köpte en ny blomma i veckan och den står för tillfället i en jul-kruka.... Men så är det ju snöfestival i stan denna helg så det lär ju vara nå jävulskt ned folk!! Nåväl, vi får se vad vi gör!

Nu på kvällen så testade vi "face time" på datorn. "ringde" till min bror m. Familj. Holger tyckte det var jättekul att få se/prata med sin kusin Mika! Och han pratade som tusan sen och sa "ika där" och pekade på datorn, söt unge!

Nu sover min prins och jag ska se criminal mindes som börjar kl 21. Men känner jag mig själv rätt så somnar jag väl här i soffan snart :)

Slänger in en bild jag tog när jag var på väg upp ur gruvan för någon dag sedan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0