God morgon!

Jag och Holger har varit vakna sen kl 8 och Stefan sover fortfarande.
Tror att jag ska koka en kopp te och mysa på hela morgonen. Holger myser i sin "one piece" som han fick i julklapp :) jag tror jag också måste köpa mig en sådan. :)

Igår var vi till stan en sväng. Mötte upp min lillebror och kikade runt lite. Men det var så mycke folk överallt eftersom att det var snöfestival, så vi gav upp rätt fort! Köpte iaf en kruka till blomman som fått bo i jul-krukan alldelens för länge :)

Och sen var vi förbi "gotte nasse" och köpte lördagsgodis. Var länge sedan jag/vi åt godis. Gott var det!:)

Nä, diska lite och sen en kopp te. Eller det verkar som att jag får börja med att byta en bajsblöja:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0