God morgon!

Min klocka på telefonen är 05.21. Om 9 minuter ska jag väcka Holger och innan det ska jag göra mig själv i ordning. Ligger dock fortfarande kvar i sängen...

Igår var det jobb till kl 15 och sen hämtade vi mannen från dagis. -27 i jukkas var det! Men dom hade varit ute iaf en liten stund!:)

Sen tänkte vi veckohandla på Coop (tar så mycke tid att handla nästan varje dag) men, dom hade knappt nå varor!! Så vi åkte till kvantum och där var det inte lika tomt på hyllorna! Dock hade dom inte Holgers blöjor där (libero st 5) och hans blöjor på dagis är slut så vi provade att köpa ICAs blöjor. Får väl se hur dom funkar!

Väl hemma så lagade vi mat, slötittade lite TV och sen var det godnatt!

Och nu måste jag kliva upp!

Ha en trevlig dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0