Kaaa-di-di

...så säger Holger när han ska säga att det är kallt. :)
Han har börjat prata väldigt mycket nu! Och sjunga.

Denna vecka har varit en tung vecka! Holger går dagis 06.20-15.40 varje dag.. Å jag och Stefan jobbar fm.. Nästa vecka är både Holger och Stefan lediga. Jag ska jobba och slita i vanlig ordning!

Nu sover Holger och jag måste erkänna att jag också är jäkligt trött! Nåväl. 1 arbetsdag kvar denna vecka! Till helgen tänkte jag att vi ska baka lite bullar och städa här hemma.
Och kanske klippa Holger! Vet inte alls hur det ska gå till men han får så mycke tovor i håret hela tiden och han hatar att borsta det...

Nåväl, Natti natt mina vänner!


Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Hehe, klart det blir kladdigt när man sätter dit mat och deg =)

2012-01-16 @ 18:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0