Kallt.

Vi promenerade till Alida (Holger åkte vagn) och det bet ganska bra i kinderna! Lilleman var ordentligt nerbäddad i vagnen så han hade det mysigt, så mysigt att han somnade! Lät honom sova ute i vagnen en stund medans jag kikade på kläderna. (Efter 20 minuter tog jag in honom, det enda han sovit idag!)
Kläderna var, som vanligt, fina. Köpte dock ingenting åt Holger, en tröja åt mig själv bara! Holger har som sagt ganska mycket kläder just nu, kanske måste köpa nått som han kan ha som extrakläder på dagis men då känns me and i lite dyrt, om det bara ska vara "i nödfall kläder". Sen så var alla tröjor bara t-shirts. Och då måste han ju ha någonting över.. Hemma funkar det med bara t-shirt men jag tänker mer på dagis. Där är det mer praktiskt med en långärmad tröja.
Tidigare idag var vi (jag, Stefan och Holger) och kikade när dom körde skotercross nedanför loussabacket.
Holger älskar verkligen skotrar och tittade med stoooora ögon på när dom körde! Han ville nog åka med dom :) Och han blev riktigt arg när vi gick mot bilen då det var paus.
Stefan började jobba kl 14 så när vi lämnat av honom på jobbet så åkte vi hem till min lillebror och hälsade på. Han har typ världens minsta 1a, eller ja kanske inte men den är väldigt liten! Och såklart så bajsade Holger när vi var där (och jag hade inte med mig nån blöja åt honom) så han fick ta ett bad i morbrors badkar medans jag hjälpte Kristoffer att diska och städa lite. Lite konstigt att dom prioriterat ett så pass stort badrum att det ryms ett badkar när lägenheten är så liten... Jaja, iaf. Så Holger fick åka hem sen utan blöja. Men det gick bra, inga olyckor! =)
Tror förresten att det är dags att börja träna att gå på pottan. Ibland tar han av sig byxor och blöja och går in på toaletten och kissar på golvet! Och iband så drar han av sig allt direkt han har kissat.
Nu sover min skatt och jag har betalat räkningarna. Jippie! Eller inte. Nä, men skönt att ha det bortgjort, är ju ändå 29 e idag och man vill ju inte gärna vara sen med dom..
Hoppas ni alla haft en trevlig helg och att ni får en toppenvecka! Snart är det fredag igen! (och då är jag ledig!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0