Klippt!

Var till Jukkas idag på em. Hämtade min nya bok som kommit med posten. Jonas Moström "evig eld". Hoppas den år lika bra som hans andra böcker! Jag tycker om att läsa och det har jag alltid gjort. Att läsa är väldigt avkopplande!
Ja, iaf. Holger har ju (haft) väldigt långt hår. Har aldrig klippt det då jag inte trott att han kan sitta still. Men det blev så tovigt! Så idag hjälpte mamma mig med å klippa honom och han satt (nästan) still hela tiden! Blev iaf jättefint! Fast han var ju jättefin i sitt långa hår också såklart. Nu ska jag mysa ner mig i soffan med en kopp te med min nya bok!

Ska försöka hitta en bra före och efter bild...:)


Kommentarer
Postat av: Anna

Så himla fint det blev! Vad duktig Doris är och även Holger som satt så pass still :)

2012-01-16 @ 22:05:54
URL: http://cyberkaka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0