Söndag!

Så skönt det har varit att (åter igen) vara ledig i 3 dagar tillsammans! I fredags var vi till mina föräldrar och slappade mest. Åt middag där. Årets första grillning! :)
På lördag fyllde min lillebror 24 år (betyder alltså att jag fyller 28 till sommaren. Gammal!!)
Vi startade upp våran skoter och tog årets första tur med den!
Holger ÄLSKAR att åka skoter. Han blir riktigt förbannad när man stannar och aka kliva av!
Var ute nästan hela dagen och busade i snön och åkte rattkälke (som han också älskar)

Idag hade vi tänkt vara ute och mysa hela dagen igen men då våra grannar haft party till kl 6 i morse så var vi rätt trötta. Och så tänkte vi att idag var den perfekta dagen att hänga upp grejer på väggarna! Så vi har borrat i betongväggarna halva dagen och hängt upp saker.
Tänk att det skulle behövas att man vill hämnas på grannarna för att man ska få tummen ur och göra någonting!!
Nu på kvällen har Ida och Erik varit och hälsat på.
Snart ska både jag och min sambo krypa ner i sängen då vi alla 3 har en tidig morgon i morgon!
Holger sover redan sedan lite drygt 1 timme. I morgon får han gå och lägga sig tidigare.. Han har ju typ varit hemma fram dagis sedan 13/12!!

Natti natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0