Tisdag!

Så var det tisdag igen! Skulle eg vart ledig igår och idag eftersom att jag har jobbat helgen, men då det är många som är sjuka/vabbar så har jag jobbat fm dessa dagar. Började först 8 idag eftersom att Stefan jobbar dubbla och jag inte vill plåga upp Holger före fan mer än nödvändigt. Han somnade kl 21 igår kväll och vaknade 04.30 i morse!!! Så jag hade kunnat börja tidigare men det var mysigt å bara vara några timmar på morgonen!!!

Vet eg inte vad jag ska skriva. Är trött som fan å vill bara sova! Skulle verkligen behöva börja träna mer men -30 ute så skidorna får vila idag, igen. Ska skaffa nån träningsdvd eller liknande tror jag. Är sämst på att bara hitta på saker att göra, typ armhävningar å sånt.. Jag blir bara uttråkad! Tror att jag skulle vara mindre trött om jag började röra på mig mer. Sen skulle jag nog sova bättre också, för som det är nu så sover jag som en kratta. Vaknar säkert 10 ggr per natt :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0