Lördag!

Och här vaknade vi kl 06.30.. Härligt! ;)

Har jobbar em hela veckan, alltså 14-22.48.. Det har gått bra och jag har verkligen världens roligaste jobb! Vissa dagar händer det dock ingenting och då är det jäkligt tråkigt.. Men arbetsuppgifterna är roliga! Denna vecka har jag kört förbil (stoppa all trafik och få dom att flytta sig av vägen, toron som kommer bakom är så stor att det inte går att mötas efter de smala vägarna nere i verkligheten) har satt många stockar (som ska sitta på vissa ställen så att inte elkabeln från toron skrapar i väggen.. Tror att en ny kabel kostar ca 300.000...) det är ganska så tungt! Jag lär ha jäkligt biffiga armar efter denna sommar!! Sen har jag kört vält.. Där dom håller på att bygga väg, väldigt spännande, och läskigt!:) nu är jag ledig helgen och sen är det em nästa vecka igen! Idag tänkte jag att vi ska fara upp på stan en sväng. Dock så är vagnen i Jukkas men Holger får gå, stan är ju inte precis stor...:)

Ha en trevlig helg allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0