Måndag!

Och idag är det massa (onödiga) utbildningar hela dagen. Har varit på minst 4 olika utbildningar sedan jag började för 3 veckor sedan.. Sedan har jag gjort typ 5 utbildningar på datorn.. Och flera utbildningar återstår... Kan inte begripa varför LKAB tycker att det är viktigare att jag lär mig vad som gäller när man ska svetsa i brandfarliga miljöer (jag kommer förmodligen inte ens att se en svets på hela sommaren) än att jag får gå och lära mig att köra lastbil ORDENTLIGT, eftersom att jag kommer att köra lastbil i sommar. Och jag har ju liksom inget C-kort... Lastbilskursen ska eg vara 3 dagar. Jag får klara mig med 2.. Sen ska jag kunna köra där nere.....

Ja, helgen har vi spenderat i Luleå.. Myst på och shoppat lite, mest till hemmet. Holger var inte alls pigg i lördags, hostade jättemkt och snorade, men igår var det typ borta... Ja, vi får väl hoppas att han får vara frisk nu..

Nä, om jag skulle ta och besöka den där duschen innan jag väcker lillis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0