Fredag!

Och här sitter jag ensam under filten med en skål popcorn och ett glas cola. Holger sover (det sista han sa innan han somnade var "nä mamma, Holger INTE sova...:) ) Stefan jobbar em!
Idag har jag jobbat sista skiftet på magnetiten. Var in till vakten i och lämnade mitt inpasseringskort och underjords-tagg innan jag åkte hem. På måndag får jag hämta nya!:)

Eftersom att det går magsjuka på dagis så har Holger fått vara hemma hela veckan... Så när jag slutat jobba så åkte jag och Holger och köpte glass och sen åkte vi till min farmor och hälsade på.

Holger har börjat prata så mycket den senaste tiden, och om man inte förstår vad han säger så tar han en i handen och visar vad han vill. Världens goaste unge!


Kommentarer
Postat av: nathalie

åh farmor! hon ser precis ut som jag minns henne! :-D

2012-05-19 @ 16:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0